Ljuva träningsvärk

Idag är jag minsann uppe med tuppen! Det kändes lite segt att gå upp ur sängen imorse dock. Kroppen kände verkligen av dansträningen igår kväll, vilket i och för sig är ganska skönt. Då har jag ju gjort någonting vettigt ;)

Ska snart iväg till årets första pianometodiklektion. Det ska bli intressant att se om någonting förändrats sedan förra terminen. Det är ju ganska mkt problem med de där lektionerna. Jag hoppas verkligen på att se någon förändring. Annars kan jag lika gärna sitta hemma och plugga istället. Då lär man sig ju i alla fall någonting.

Nu är det 4 månader minus 1 dag kvar tills det bär av till casitan! Jag längtar ihjäl mig! Helst skulle jag vilja ha två veckor till av det här underbara snövädret, men sedan vill jag ha sommar! Är det någon som har en tidsmaskin, så att vi kan åka redan nu?



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback