Tidig môra

Jaha, ja. Då var bilen inlämnad igen. Firman hade nog inte alla delar inne, så troligtvis får jag antingen stanna kvar i Karlstad i evigheter eller så kan de inte fixa bilen... Jag som längtade hem så mycket! Oh well, det finns inte så mycket mer att göra åt saken. Får linka iväg till mataffären sedan för att köpa någonting att äta under dagen. Det är alltid intressant när alla färdmedel försvinner på en gång; både bilen och fötterna! ;)

Den positiva aspekten av den här historien är att jag nyss var ute på en promenad hem från verkstan i 23 graders sol och värme. Klockan åtta på môran. Är det ens möjligt i Sverige?



Kommentarer
Lollo
2009-06-30 kl 17:50:47

Ja det var varmt imorse. Fast litelite kallt i linne. Tshirt hade nog varit mer okej.

Jesper
2009-06-30 kl 18:12:26 http://jesgot.blogspot.com/

Tycker att det är lite för varmt för att jobba. Man vill helst vara ledig när det är såhär fint väder.

Men jag ska vara glad att jag inte är ute på festivalområdet och bygger scen xD

Anonym
2009-06-30 kl 20:13:40 http://jesgot.blogspot.com/

Det är ju det tråkiga. Man får inte klaga xD

Haha! Men jag gör det ändå ;)

Jag vill ha lagom varmt ^_^

hihihi

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback