Kära Tjuv

Jag vill tacka Dig för att Du närmade Dig min bil i natt! Det var verkligen på tiden att någon monterade ner min registreringsskylt. Den har suttit fast där alldeles för länge! Jag är också extra tacksam över att Du tog min nummerplåtshållare! Jag behövde verkligen byta ut den, så det var ju på tiden att den försvann. Nu har jag möjligheten att åka till Mekonomen för att köpa en ny skylt. Vilket äventyr! Det enda jag undrar, är varför du har lämnat kvar registreringsskylten på asfalten. Ville Du inte ha den? Ville Du verkligen inte att jag skulle beställa en ny sådan? Nästan så att jag blir lite besviken...

Ödmjukaste hälsningar,

Lylv



Kommentarer
Nordh
2009-03-17 kl 21:52:13

Hmm...

Jag känner en smula ironi i bloggen idag...

Himla tur att dom inte tog hela skylten iaf...

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback