Tapas

Det som står på schemat för ikväll är tapaskväll. Hela Spaniengänget (Sosso, Fredrik, Nordh, Cissi och jag) ska sukta lite efter sommaren. Trots all tid jag spenderat i Costa del Sol, har jag faktiskt bara ätit tapas två gånger - och det var i Sthlm i somras samt i skolan på högstadiet. Jag blev såklart erbjuden en tapasrunda när jag gick på Málaga Plus, men det blev aldrig av. Ska bli gôtt att äta det igen! Dessutom har jag fått en ursäkt för att översätta spanska recept och lära mig nya spanska ord! ;)

Idag är det förresten den internationella sömndagen och det har jag firat med en lång sovmôra till klockan elva! Uppmanar alla att följa mitt exempel och sova mycket idag!



Kommentarer
Senemizz
2009-03-21 kl 13:53:37 http://senemizz.blogg.se/

Int'l sömndagen? Totalt missat det! Ska ta en timmes sömn o sedan fortsätta plugga :P

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback