En dag kvar

Nu är det inte långt kvar till jullovet! Faktum är att skolavslutningen är imôra. På onsdag åker jag till Karlstad för att fira julen med familjen, precis som vanligt. Fast innan dess ska en hel del göras. Idag passar jag på att tvätta, städa och packa. Morgondagens schema är nämligen fullspäckat, så inget annat än skolan hinns med då. Jag punktar upp schemat här nedan, för er som vill ha lite koll.

09.30 Skolavslutning
11.30 Visning av förra årets spexfilmer
14.00 Visning av detta årets spexfilmer
16.00 Visning av förra årets spexshow
18.00 Julbord
20.10 Årets spexshow

Det ska bli spännande att se vad treorna har kokat ihop i år! Jag hoppas på en riktigt bra kväll!

För er som inte vet vad spexet är för något, kan ni läsa om det i det här inlägget!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback