Måndag

Då är jag sjukanmäld igen. Har den senaste tiden fått nog av att springa till skolan när jag inte mår bra. Det leder enbart till att jag är sjuk jättelänge. Därför har jag börjat stanna hemma från skolan en dag här och där istället. Hoppas att det funkar även denna gång. Mår bättre än jag gjorde igår, så jag tror faktiskt att det hjälper.

Idag är det världens vackraste vinterväder ute. Snön faller stilla ner mot marken och det är vitt ute. Nog för att jag också snart vill ha vår, men det gäller att njuta av vintern medan man kan! Jag skulle gärna gå en långpromenad, men tror inte att jag skulle må så bra av det. Inte i -20 grader.

Nu närmar sig SMASK med stormsteg! I år står jag på scenen som dansare i ett av bidragen. Har också hoppat in som ersättningsdansare på förra årets vinnande låt. Det ska bli riktigt kul! Kommer dock att bli en hel del jobb nu de närmsta två veckorna (vilket det i o för sig varit ett tag nu redan). Showen går nämligen av stapeln redan nästa lördag! Kom dit, gôtt fôlk!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback